Od grudnia właściwie trwa u mnie  jedna wielka impreza. Święta, sylwester, dużo wolnego na początku stycznia, a więc dużo spotkań rodzinnych i z przyjaciółmi, 40-tka mojej siostry (witaj w klubie Siostro!). I nagle  przyszedł poniedziałek 11 stycznia.  Wszyscy poszli do swoich obowiązków, do pracy, do szkoły,  a ja zostałam sama z trwającym remontem oraz choinką z opadającymi igłami.

Czeka na  mnie parę obowiązków, ale motywacji dzisiaj nie mam żadnej 🙁

Czy znasz taki stan?? Czy wiesz co  w takich przypadkach najlepiej zrobić??  Ja z doświadczenia wiem, że zanim przejdę do obowiązków, najpierw muszę  poprawić sobie humor.

A jak to zrobić? Oto  5 sprawdzonych sposobów na poprawę humoru:

  1. Sport

O tak!!  Nic  tak nie dodaje energii jak porządne zmęczenie! 8-10 km joggingu, po lekkim śniadaniu, nie tylko skutecznie Cię obudzi, ale też naprodukuje w Twoim organizmie endorfin.  Jeśli nie lubisz biegać możesz iść na basen, na siłownię. Jeśli początek roku spędziłaś na błogim lenistwie, odrobina ruchu na pewno teraz Ci się przyda.

  1. Kawa i książka

To jest zestaw niezawodny na poprawę humoru, odpoczynek i relaks. Może niekoniecznie do zrealizowania w poniedziałek rano, ale po południu  już na pewno tak. Jeśli z kolei   początek roku był  u Ciebie  dosyć intensywny,  to chwila samotności z dobrą książką przyniesie Ci pożądaną równowagę.

  1. Manicure

Nie mogę powiedzieć, że zrobienie manicure poprawia mi humor. Ale przesuszone skórki i odpryśnięty lakier na pewno mi ten humor psuje. Czy też tak masz? Jeśli tak, to znaczy, że najwyższy czas wybrać się do manicurzystki. Na pewno lepiej się poczujesz. Skutek uboczny może być taki, że mąż będzie musiał zrobić  obiad, a dzieci posprzątać mieszkanie. Ale, trudno: jakoś to przeżyjesz 🙂

  1. Lunch z przyjaciółką.

No więc wcale nie musi być z przyjaciółką. Może być z przyjacielem, z mężem, z siostrą.  A właściwie możesz iść sama (już wiecie, że to uwielbiam! pisałam o tym tutaj). Ale koniecznie poza domem. I tak naprawdę wystarczy kawa w ulubionej kawiarni.  Chodzi o to, żeby odetchnąć, popatrzeć na ludzi, nabrać  dystansu. Możesz przemyśleć parę rzeczy, czy… zrobić plan.

  1. Dobry plan 🙂

Właściwie ten punkt mógłby być jedynym w tym artykule. Jeśli masz w zwyczaju planować swoje sprawy, to wiesz o czym mówię. Jeśli jednak Twój dzień, to jeden wieki chaos, a ilość rzeczy do zrobienia zazwyczaj Cię przerasta, to musisz nauczyć się planować. Dlatego właśnie kazałam Ci pobiegać, zrobić manicure i iść na  lunch lub kawę, abyś teraz na spokojnie przemyślała i zapisała wszystko, to co masz w najbliższym czasie do zrobienia. Posegreguj wszystkie sprawy na te najważniejsze i te, które mogą poczekać. Nadaj im kolejność i porozpisuj na poszczególne dni tygodnia. Gwarantuję Ci:  nagle zobaczysz, że jest ich o połowę mniej niż myślałaś. Prawda, że od razu poprawił Ci się humor?? 🙂

To teraz na spokojnie możesz znowu wrócić do punktu 1 🙂

Powodzenia!

Facebook

Get the Facebook Likebox Slider Pro for WordPress

Ta strona używa tzw. ciasteczek. Więcej informacji.

Ciasteczko (formalnie HTTP Cookie, w skrócie ang. cookie, tłumaczone czasem jako plik cookie) – mały fragment tekstu, który serwis internetowy wysyła do przeglądarki i który przeglądarka wysyła z powrotem przy następnych wejściach na witrynę. Używane jest głównie do utrzymywania sesji np. poprzez wygenerowanie i odesłanie tymczasowego identyfikatora po logowaniu. Może być jednak wykorzystywane szerzej poprzez zapamiętanie dowolnych danych, które można zakodować jako ciąg znaków. Dzięki temu użytkownik nie musi wpisywać tych samych informacji za każdym razem, gdy powróci na tę stronę lub przejdzie z jednej strony na inną.


Źródło: wikipedia.org


Więcej informacji: http://pl.wikipedia.org/wiki/HTTP_cookie

Zamknij