Na dworze deszczowo, wietrznie, nieprzyjemnie. Wielu biegaczy w takie dni rezygnuje z treningu na powietrzu.  Mnie zdarza się czasami biegać w różnych temperaturach, także zimą, jednak muszę przyznać, że biegnięcie pod silny wiatr do najprzyjemniejszych treningów nie należy.

Niektóre moje koleżanki w takiej sytuacji przenoszą się do fitness klubów, gdzie mają dostępną bieżnię, rowerki, czy chociażby aerobowe zajęcia grupowe.

Ja jednak polubiłam ćwiczenie w domu 🙂

I dlatego przygotowałam dzisiaj dla Was przegląd programów treningowych jakie możemy znaleźć w internecie.  Jeśli tak jak ja nie lubicie stać w korkach jadąc na siłownię, a następnie godzinę szukać miejsca do zaparkowania, kolejne kilka minut stać z kartą do recepcji, przebierać się w szatni, a po treningu wykonywać te same czynności tylko w odwrotnej kolejności, to zakupcie sobie matę do ćwiczeń i wybierzcie którąś z poniższych propozycji jak dbać o sylwetkę nie wychodząc z domu:

  1. Dla mnie oczywiście numerem 1 jest Ewa Chodakowska.

O Ewie Chodakowskiej pisałam już tutaj.

Od razu Ci mówię: nie warto zaczynać z nią ćwiczyć jeśli ma to być jednorazowy trening. Ewa oferuje taką różnorodność programów, od krótkich treningów na poszczególne partie ciała, przez spalający tłuszcz Killer, aż do modelującego Skalpela, że spokojnie można z nią spędzić całą jesień i zimę. I możesz być pewna, że nie przerwiesz po miesiącu, gdyż Ewa to także potężna dawka motywacji, doskonały, zagrzewający do walki z nadwagą i lenistwem  fun page na Facebooku oraz propozycje zbilansowanej diety.  Ja zazwyczaj ćwiczę na zmianę Killera i Turbospalanie. To są naprawdę mordercze treningi, ale efekty są szybko widoczne 🙂

Aby ćwiczyć z Ewą możesz zakupić szereg płyt z treningami, wybrać któryś z programów na you tube czy skorzystać z krótkich codziennych serii wrzucanych przez Ewę na FB. Wszystko to znajdziesz na stronie www.bebio.pl 

 

 

 

r-600,0-n-909109sbPw_ewa_chodakowska_zdjecia_ewa_chod

 

2.  Anna Lewandowska.

Nie jest tak widoczna i wszechobecna jak Ewa Chodakowska, ale zapewne mogłaby być , gdyby chciała. Mistrzyni Polski, Europy i świata w karate na pewno jest profesjonalistką w tym co robi. Szczerze mówiąc wykonałam kilka razy jakiś zestaw jej ćwiczeń, ale nie zachwyciłam się, gdyż miałam wrażenie, że to co mówi i tłumaczy nie jest skierowane do mnie lecz gdzieś w przestrzeń. Na pewno jest dobrą przeciwwagą dla treningów Ewy, a więc dla osób, które chcą po prostu poćwiczyć, bez zbędnych gadek motywacyjnych, czy postękiwania. Na pewno za to warto odwiedzić stronę Anny Healthy plan by Ann.  Znajdziesz tu sporo dietetycznych przepisów oraz artykułów o tematyce zdrowia i urody.

04.02.2014 SHAPE ANNA LEWANDOWSKA , FOT. MARCIN KLABAN / STUDIO MMP

FOT. MARCIN KLABAN / STUDIO MMP

 

3. Mel B.

Ta była członkini zespołu Spice Girls chcąc zgubić zbędne kilogramy po urodzeniu dziecka, zaraziła swoimi ćwiczeniami tysiące fanek. Jak sama mówi ćwiczy dosłownie wszędzie i w każdej chwili. Dlatego jej propozycje to krótkie sety na konkretne partie ciała. Możesz wybrać interesujące Cię ćwiczenia i rzeźbić tylko uda lub tylko pośladki. Nie znalazłam jej strony internetowej, a więc polecam jedynie filmiki na you-tube.

MelBSwimULT_700x532

 

4. Rebecca Louise

Nieznana u nas Rebecca  również stworzyła krótkie partie treningowe na konkretne partie ciała, przyciągając zwracającymi uwagę tytułami: Miley Cyrus Sexy Legs czy The Kim Kardashian Butt Workout. Muszę powiedzieć, że mnie przekonała dużą energią podczas ćwiczeń i entuzjastycznym, porywającym głosem. Jej ćwiczenia są dla mnie dobrym uzupełnieniem do treningu aerobowego, chętnie wykonuję je po bieganiu, czy nawet po Turbo Spalaniu Chodakowskiej. Nie są one bardzo męczące, ale wykonywane regularnie na pewno przynoszą efekty. Tutaj wejdziesz na jej stronę, a zestawy ćwiczeń znajdziesz  także na you-tube.

about-image

 

5.  Aerobiczna 6 Weidera

6 Weidera to program, który dopiero rozpoczęłam i wykonuję go po raz pierwszy, choć wiem, że bywalcy siłowni znają go od lat.  Ma być sposobem na idealnie płaski brzuch. Polega na codziennym , bardzo szybkim wykonywaniu tych samych ćwiczeń, mocno angażujących mięśnie brzucha. Ponoć szczególnie polecany jest dla panów budujących słynny kaloryfer 🙂  O jego efektach postaram się napisać po zakończonym 6-tygodniowym programie. Jeśli chcecie wypróbowywać go równocześnie ze mną, to odsyłam do strony z harmonogramem i instrukcjami A6 Weidera.

A jak jest u Was? Czy też lubicie ćwiczyć w domu czy raczej w fitness klubie? Macie jakieś ulubione programy treningowe? Chętnie je wypróbuję!

A tymczasem zabieram się 6 Weidera, dzień 4 🙂

Facebook

Get the Facebook Likebox Slider Pro for WordPress

Ta strona używa tzw. ciasteczek. Więcej informacji.

Ciasteczko (formalnie HTTP Cookie, w skrócie ang. cookie, tłumaczone czasem jako plik cookie) – mały fragment tekstu, który serwis internetowy wysyła do przeglądarki i który przeglądarka wysyła z powrotem przy następnych wejściach na witrynę. Używane jest głównie do utrzymywania sesji np. poprzez wygenerowanie i odesłanie tymczasowego identyfikatora po logowaniu. Może być jednak wykorzystywane szerzej poprzez zapamiętanie dowolnych danych, które można zakodować jako ciąg znaków. Dzięki temu użytkownik nie musi wpisywać tych samych informacji za każdym razem, gdy powróci na tę stronę lub przejdzie z jednej strony na inną.


Źródło: wikipedia.org


Więcej informacji: http://pl.wikipedia.org/wiki/HTTP_cookie

Zamknij